Co je tím myšleno? Přece je vidět každý web, který vznikne a je na internetovou síť dán. Nu, ano, ale je vidět jak? Je lépe, když je na očích ihned, nebo když se musí složitě dohledávat. Samozřejmě, že je lépe, aby byl vidět ihned. Navíc pokud je to web pro veřejnost a ještě prodejní, nemá asi smysl, aby se krčil někde na třetí stránce po vyhledání. Takové stránky jsou k ničemu a svému majiteli mnoho užitku nepřinesou, pokud vůbec nějaký. Z toho plyne, že je třeba zařídit věc tak, aby člověk chtivý koupě narazil na náš web jako na první. Pokud se to podaří, je obrovská šance, že u nás také utratí nějaký ten obolus. Ovšem, aby to tak fungovalo, musí to tak někdo zařídit. Totiž to, aby byl web vidět tak, že je první na ráně. Jenže kdo to udělá?

SEO a vyhledávače

Nu, jsou takoví lidé a takové firmy. Jejich heslo zní, SEO pro Eshop-rychle a kvalitně.

A když se na to vrhnou, hnedlinko je web nahoře po vyhledání, tudíž je mezi prvními a krásně viditelný. Zákazník může ihned vstoupit a objednávat, až se z něj bude kouřit. A majitel webu má tím pádem zisk. Peníze, které pro SEO konzultanta obětoval se mu vrátí zpět a ještě se mu zvedne obrat. Takže investice se jednoznačně vyplatila.

SEO na monitoru

Samozřejmě, že jsou i takoví podnikatelé, nebo, chcete-li obchodníci, kteří žmoulají každou korunu. A tak si řeknou, proč platit nějakého chlapa či firmu, když jsem viděl SEO na internetu na DVD za pár šupů. A koupí si ho. Teprve poté zjistí, že těch pár šupů vyhodil oknem, protože to, co obdržel, je mu k ničemu. Dělá to sice spoustu věcí, ale web je stále tam, kde je a nahoře se neukazuje. Inu, je třeba umět spoustu věcí. Jako například i ti, kteří dělají jen SEO pro Drupal. Myslíte, že kdyby to bylo tak jednoduché a dalo se to udělat zasunutím DVD do mechaniky, tak by se uživili? Kdepak. Vždy je třeba přemýšlet a nebát se investovat, když je to potřeba.